Blinder Fleck
S3, E11: For Dr. Leyla Sherbaz, the day starts poorly and only gets worse. Her feelings for Ben Ahlbeck remain unreturned, and her daughter Zoe’s pregnancy continues to weigh on her. Then, on her way to work, Leyla accidentally hits a woman with her car. She is left shaken and begins to question her ability to cope.