Blutlinie
S5, E1: Charlotte is shocked to find her cousin Valentin dead from a gunshot to the heart at the family estate. Despite being excluded from the official investigation, she seeks support from Julia, who is also deeply grieving. As the inquiry unfolds, it uncovers the turbulent dynamics of the Merseburg family. The revelations compel Charlotte to confront her family's troubled history, leading her to sever ties with her parents and leave home.