Bobo und die Papierflieger
S5, E8: Dad shows Bobo how to fold paper planes. Soon, two planes are ready for takeoff. Dad gives the signal: ready for takeoff! Dad’s plane can do loops but unfortunately, it lands high up in a tree. Bobo has an idea to get the plane down.