Böser Wolf – Teil 1
S2, E1: A new explosive case emerges for Pia Kirchhoff and Oliver von Bodenstein. This thriller is based on a bestselling book of the same name by Nele Neuhaus. Early one morning, drunken youths make a gruesome discovery on the banks of the River Main: the body of a 16-year-old girl has been washed up. Apparently, the body had been floating in the river for some time, but no one had reported the dead woman missing. The autopsy reveals that the girl was brutally abused and raped for years. Officials rule out the possibility of her death being caused by an accident or suicide. The only clue in the investigation so far is the similarity to an earlier case that was never solved.