S1, E5: Bruno the bear is very unhappy because he has lost a puzzle piece of a family photo. Lillifee and her friends decide to take a picture of Bruno to replace the missing piece. This isn't so easy to do because Bruno is so sad that he can't smile anymore – until Lillifee has an idea!