Bye, Bye, Beadors
S11, E13: Michael and Kelly discuss their relationship since separating; Meghan goes to her first ultrasound appointment; Shannon packs up her house; Tamra treats Kelly, Vicki and Heather to a day of pampering at the spa; Kelly opens up about her marriage.