Murder Up North Clüvers Geheimnis
S1, E3: A severed arm found on the beach at Rantum creates a stir for the Sylt police. While the coast guard searches the North Sea for a body, suspecting the arm was severed by a ship's propeller, Chief Inspector Theo Clüver and his colleague, Hinnerk Feldmann, investigate a strange incident reported by a uniformed officer.