Courage
S1, E4: Elias Bähr is about to perform his first surgery under Dr. Niklas Ahrend’s supervision. The patient, a young boy named Luca, becomes frightened and tries to escape by faking a stomachache. Elias gently convinces him to go through with the procedure. With calm guidance and growing confidence, Elias takes an important step forward in proving himself as a resident.