Danach
S13, E1: Just before an important business trip, attorney Isa Brehm vanishes from her corporate law firm. Her husband Arndt reports her missing and describes her as ambitious, having just received a promotion. Her colleague Daniela Reverding felt threatened by Isa’s success and may have had reason to act against her. As Radek’s team investigates, the firm’s internal tensions reveal a deeper web of professional rivalry, ambition, and hidden resentment.