Der Kriminalist Das Böse in uns
S15, E1: Dr. Robert Marlov, a respected reproductive specialist, is found suffocated in a closet while wearing a wetsuit. The case reveals that Marlov struggled with severe anxiety. Schumann traces Marlov’s history back to a children's home where he grew up, uncovering his lifelong connection to its director, Günther Ellis. As Schumann digs deeper, the relationship between the two men becomes a focal point in understanding Marlov’s troubled past and the motive behind his mysterious death.