Das Chamäleon
S3, E2: A violent confrontation in a cemetery ends with the death of ex-con Freddy Ahrens. Viktoria leads the case after an elderly woman claims she saw the devil near the scene. Alongside her partner Sami, she investigates Freddy’s ties to the motocross community, uncovering rivalries and secrets. Meanwhile, Feli and Dusi search for the elusive murder weapon. Together, the team unravels a web of deceit and vengeance before the killer strikes again.