S1, E3: Lillifee finds a little dragon baby and takes it in. Her friends are less enthusiastic, because the little one has not yet learned to control its fire breath. Can the Fire Fairy help? The dragon baby is thrilled by his fiery new friend and spits more flames with exuberance. How is Lillifee supposed to tame the dragon?