RESET – Wie weit willst du gehen? Das Leben neu schreiben
S1, E5: Flo finds herself transported back to the childhood of Luna and Carlo. She hopes that spending more time with them, rather than focusing on her career, will benefit Luna in particular. Flo's sudden change leaves everyone around her shocked. Waking up next to Jens, seeing the children young again, and encountering her mother alive at the breakfast table are overwhelming for Flo. She grapples with these unexpected changes as the loss of Milan and her show weighs heavily on her heart.