Das Lied vom Helden
S31, E8: Pop duo Tom and Elisa Best, known to fans as "Zwei von Zwei", are enjoying a walk with their young son Ole in the park Planten un Blomen when their family outing takes a terrifying turn. Two masked robbers suddenly attack, threatening them with a knife and demanding money. But Tom decides to fight back, putting himself and his family in even greater danger as violence erupts in the middle of the peaceful park.