Das neue Testament
S3, E6: Waltraud is furious with her family, nothing new there. But this time, her anger runs deep. After a disrespectful comment from Conny, Waltraud is so incensed that a notary arrives the next morning. She announces her plan to change her will in Magda's favor. Although Magda tries to stop the house transfer, mistrust begins to poison the family, and she finds herself under immense pressure.