S1, E7: Mia, Bebe, and lawyer Ed Lan prepare their case against the McCulloughs. Izzy grows closer to Mia over a shared experience while her relationship with Elena reaches a boiling point. Bill and Elena’s marriage is tested. Trip and Pearl continue to explore their relationship while Lexie and Brian consider ending theirs.