S5, E8: As pressing matters rage on in New Orleans, the Mikaelson siblings find themselves forced to set aside their differences and work together to escape a “chambre de chasse.” Joseph Morgan, Daniel Gillies, Charles Michael Davis, Riley Voelkel and Danielle Rose Russell also star.