S1, E10: Flo pressures Pieter in the hope that he will join her plan, but Pieter stubbornly refuses to cooperate. Kenza would also like to fight crime and realizes that this can be done with Flo and Basim's plan. So she decides to help them. She shows Flo that she is not dealing with Pieter the right way. After which Flo makes a last attempt to convince Pieter to join the team Hoodie.