Das weiße Rauschen
S13, E11: Tom Schreiber, a vocational teacher, dreams of adopting his stepson Henri with his wife Jana. But just before their family court hearing, Tom vanishes. Radek’s team takes the case, suspecting a connection to Tom’s student Kilian Hein. As the search unfolds, surprising details about Tom’s private life and classroom relationships come to light. What begins as a simple missing person case soon turns into an investigation full of emotional stakes and shifting loyalties.