Days of Our Knives
S4, E9: Robyn finally reveals Michael's secret comment, causing everyone to wonder about Darby's marriage; Candiace takes her mother to therapy; Ashley performs at Gay Pride, but the joyful event turns sour once her issues with Robyn reach a boiling point.