S1, E11: Morgan and Ancient Mai must come to Harry for protection and shelter from powerful enemies of Mai's. They make it to the relative safety of Dresden's place, but suddenly find that they are all trapped by a powerful spell. Now Harry must work with them to find a way out before the spell turns deadly.