Der alte Freund
S1, E24: At the urging of Emma, the forest ranger, Grisù and Stella are tasked with marking diseased trees in the forest that must be cut down before the storm hits. However, their markings are mysteriously erased by Fumé, who is determined to save an ancient tree. Grisù finds a clever solution that not only preserves the old tree but also fortifies the entire forest, ensuring its resilience against the impending storm.