S3, E8: With Karen gravely injured, Owen and Danny must journey to the center of the island to defeat ¿Chettywompwomp.¿ Florence learns more about Karen¿s backstory. Much like having to write these ridiculous episode descriptions, Pack, Todd, and Jess face a futile task.