S1, E222: Pipeline: When Tom and Jerry lose Ginger's wedding ring down the drain, they send Jerry through the pipes to retrieve it, but it leads down the drain, to the sewers and out to the beach! No Brain, No Gain: Dr. Bigby creates a helmet that turns Tom into a genius. Napoleon, Jerry and Hamster work together to take down the newly smart Tom who is now building a mouse-destroying weapon.