Der fast perfekte Mord
S8, E26: Entrepreneur Oliver Naumann is shot dead at his doorstep by an unknown assailant. A street cleaner unknowingly becomes a key witness, noting the motorcycle's license plate as the murderer makes a quick escape. The case catches the attention of Rosenheim cops Korbinian Hofer and Sven Hansen, who swiftly trace the motorcycle to its owner Karsten Wiesheu, a local bookseller. As they delve deeper into the investigation, surprising connections and hidden motives start to appear, pulling them into a complex web of secrets and lies.