S3, E1: Due to a mistake by the Spyders, a dangerous criminal, Ernesto, escapes from Anna and Noah, who are then suspended from ECCO. Ridden with guilt, the Spyders decide to catch Ernesto themselves, in order to get their parents their jobs back.