Der Hacker
S11, E4: Philipp Steiner, a gifted IT expert at chemical giant Feargood Boyles, is found murdered in his Berlin loft. Known for identifying system vulnerabilities, Steiner may have discovered more than he was meant to. As Schumann investigates, signs point to a possible cover-up linked to an environmental scandal. The case exposes the risks of corporate secrecy and the high cost of speaking out.