Der letzte Schrei
S15, E5: Lea Gomez is stunned to learn that her sister, fashion designer Ines, may have shot businessman Lars Hektor. Ines had met with him the night of his death to discuss a business deal tied to her sustainable fashion brand. As Lea searches for answers, she is drawn into a web of ambition, deceit, and family loyalty. The investigation forces her to question how far someone will go for success and whether love and ethics can survive in a world driven by greed.