Der Preis eines Kindes
S33, E3: Harry Möller’s world collapses when her young son Matthies nearly gets run over. At the very last second, Dimitris, a twenty-year-old from Greece, pushes the child out of the way, saving him from serious harm. Matthies escapes with only a bump, but Dimitris suffers life-threatening injuries. To make matters worse, the driver responsible flees the scene. Nina Sieveking and Lukas Petersen immediately begin a determined pursuit to bring the offender to justice.