Der schöne Schein
S1, E7: When businessman Philipp Adler hosts a start-up event at the Hotel Mondial, journalist Mike Scheurer threatens to disrupt it. Meanwhile, Jeremy tries to stop head chef Uli from abruptly leaving the hotel. However, when he suggests to Eva that his wife often makes hasty decisions, he unintentionally complicates matters.