Der Unvollendete
S21, E14: Nude painter Heinrich Gschwendtner is found murdered in his studio, bludgeoned with a stool. Detectives Hansen and Stadler discover a final drawing depicting a blurred face and an obscured foot. As they investigate, they uncover a circle of students and colleagues, all hiding personal vendettas and artistic rivalries. The detectives must decode both clues and egos to find the killer.