S3, E13: Daniel discovers a shocking betrayal and must act immediately to protect Jimmy, whilst Anna and Noah try desperately to detect the location of Ernesto's seismonator. And a seemingly harmless day out for Tommy leaves all the Spyders in jeopardy.