S1, E2: Flo gives pursuit to Pieter, hoping to catch him red-handed. Kenza wants to improve the image of Moroccans, but Basim unknowingly only makes it worse with his pranks. Kenza tries to keep him in check, but when Basim feels trapped by his annoying niece, he tries to shake her off.