Derkes Albtraum
S3, E44: Derke is haunted by a recurring nightmare, and Marian tries to help by casting a spell. Instead, Robin is pulled into the dream with him. Together, they battle dragon-soldiers and a tyrannical Prince Derke. As the struggle continues, Derke finds courage and strength within himself. Their journey through fear and self-doubt becomes a powerful fight for hope and confidence.