S1, E7: Letty and Javier attend the mysterious and explosive reunion of Javier's immediate family. Letty does her best to play the role of Javier's girlfriend while trying to find out as much as she can about Javier's past. But a tragic history unfolds right before her eyes as a newly protective Letty learns Javier's most closely-guarded secret.