Die Gattin des Anwalts
S5, E16: The wife of prominent Munich lawyer Dr. Manfred Aichner, Waltraud Aichner, is found bludgeoned to death in a forest. Detectives Hofer and Lind quickly acquire their first lead when a witness reports hearing a fierce argument between a man and a woman near the crime scene shortly before the murder.