Die Made
S1, E5: Janina Janssen, a sports teacher at a nearby naval academy, is discovered dead, seemingly shot at close range. Her husband had reported her missing two weeks earlier. As Viktoria and Sami investigate the victim's surroundings and quickly encounter inconsistencies, Feli focuses on collecting the maggots found on the body, offering potential clues to solving the mystery.