S22, E10: Thilo Tengemann is found poisoned in his garage shortly after attending a seminar led by psychotherapist Hajo Hainer. Hainer’s seminars are known for pushing boundaries and sometimes involve drug use for therapeutic effect. As the investigation unfolds, detectives begin to wonder whether Thilo’s death was tied to Hainer’s methods or something far more personal. The case forces the team to explore the ethics of therapy and the dangers of crossing professional lines.