Die Perle
S1, E10: Finja Eilers is found dead in her pub, having been bludgeoned with a beer mug. The barkeeper was not only burdened with debts but was also entangled in a custody battle over her young son. The fate of ten-year-old Julius, now left a half-orphan, hits close to home for the Lorentzen sisters, stirring their emotions deeply.