S4, E8: Chuck and Blair decide it's in both of their best interests to put the past behind them and end their vindictive games. Nate confronts Juliet (recurring guest star KATIE CASSIDY) after discovering a secret she has been keeping from everyone. Dan and Nate realize they both still have feelings for Serena.