S2, E1: Couples therapist Fabian Anders resides with his family in a unique "nest model" setup on a farm near Leipzig. Although he successfully aids his clients, he struggles with his own issues. Renowned surgeon Dr. Leander Herzog and his wife Liv visit Fabian's practice, facing a severe relationship crisis due to conflicting desires for their future. As tensions rise, Fabian finds himself challenged to resolve their issues while confronting his own personal struggles. The story delves into the complexities of modern relationships and the pursuit of harmony in both personal and professional realms.