Die Seilschaft
S5, E3: Frau Stockl is in shock after receiving a call from an unidentified person whose voice, filled with terror, warned that a certain Mr. Bach intended to kill him. The call abruptly ended, leaving Frau Stockl in suspense. Quick action leads to the location of the mysterious caller's cell phone just before it is turned off. Soon after, Christian Lind and Korbinian Hofer discover a body near the traced location.