S1, E4: When Pieter finds out the damage he has caused with parkour, he wants to stop. Soufian’s father is arrested by the police. Soufian seeks support from Pieter, but he abandons him. Kenza promises to leave Basim alone for one day, but when he behaves suspiciously, she breaks her promise. Pieter’s sense of justice calls. Despite his intentions, he resorts to parkour to fight injustice.