Disco Inferno
S12, E15: As Dorit's charity dinner continues, Crystal addresses troubling rumors she's been hearing; Sutton objects to a hurtful label and drops a bombshell in return; the ladies boogie down at Lisa's disco event, where Kathy puts her foot in her mouth.