Don't Feel Bad For Me
S2, E10: Ashley and Bar each take steps to move on; Kayla reaches a breaking point with Stephan; Rachel struggles to fit Drew into Hazelee's life; Brianna wrestles with a decision; Kiaya and Teazha both lose their temper.