Ein echtes Traumpaar
S20, E2: Jan-Oliver Pöhlmann, a celebrated celebrity biographer, is discovered dead in an ice rink by the caretaker couple Hartmut and Annegret Nerlinger. He has been brutally beaten to death. Detectives Winter and Aubinger dive into the investigation and uncover that Pöhlmann was not only writing a book about figure skater Diana Dressler but was also entangled in an affair with her. As they delve deeper, the lines between professional and personal lives blur in a chilling spiral of passion and betrayal.