Die Rosenheim-Cops Ein falscher Riecher
S23, E6: Paul Lahr, a perfumer about to sell his fragrance company, is found dead in his scent lab. Initially baffled, detectives Stadler and Andresen uncover a troubled past behind Lahr’s polished image. His poor cryptocurrency investments had drained his finances, and his wife recently discovered he was having an affair. With financial trouble and betrayal both in play, multiple suspects emerge. The investigation peels back the layers of a man whose personal and professional lives were falling apart.