S10, E24: At Karl's Clinic, the arrival of Heidemarie Schöller, who is suffering from dementia, takes an unexpected turn. Mistaking Helena for her daughter, Heidemarie reveals a hidden brilliance as a surgeon, prompting Helena to feel an inexplicable connection. Meanwhile, tension lingers between Betty and Zoe from a previous argument. Determined to mend their friendship, Betty searches for a special reconciliation gift, but her intentions are misunderstood by Walden, leading to further complications. Betty hopes to restore harmony as Heidemarie's past holds mysteries for Helena.