Ein riesiges Problem
S24, E9: The murder of the supposed businessman Wolfram Bertele in the spa gardens of Bad Aibling perplexes detectives Sven Hansen and Kilian Kaya. The man was not who he claimed to be, and as the investigation unfolds, the victim’s true identity is revealed, uncovering a hidden double life that leads the two detectives down a path of unexpected secrets and mysteries.