Ein tödliches Projekt
S8, E22: In the tranquil town of Rosenheim, the self-proclaimed environmental guru Ludwig Benzinger is discovered murdered, his body found atop a biogas plant. Detectives Hofer and Hansen are immediately drawn to Leonhard Heidler, known for his heated disputes with Benzinger. As the investigation progresses, suspicions arise that Heidler's open animosity towards his rival led him to exact lethal revenge. With tensions bubbling beneath the surface, the detectives must untangle a web of local intrigue to uncover the truth behind Benzinger's demise.